The Ultimate Guide To ماگ فانتزی

Wiki Article

علاوه‌ بر نوشیدنی‌ های گرم، شما می‌توانید سوپ و غذا های مایع دیگر را نیز در تراول ماگ نگهداری کنید، از آنجایی ‌که نام این نوع محفظه ها تراول ماگ می‌باشد، شاید بسیار شما تصور کنید که اندازه آن‌ ها به اندازه یک لیوان معمولی است، اما این محصولات معمولا گنجایشی بیشتر از یک لیوان معمولی دارند و می‌توانند تا حدود دو لیوان مایع را در خودشان جای دهند، البته تراول ماگ ها نیز درست مانند فلاسک چای معمولی در اندازه‌ های گوناگون و متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ماگ یا لیوان سرامیکی نوعی لیوان از جنس سفال یا شیشه هستند که روکشی از جنس سرامیک در انها وجود دارد .

ماگ سرامیکی طرح گربه طلاییماگ طرح گربه هم یه در طلایی و لعابی داره و هم جنس بدنه اش لعابیه. داخلش یه قاشق فلزی داره و کیفیت اون عالیه.

طراحی های جدید به قدری خاص هستند که ماگ درب دار خود را به عنوان بخشی از دیزاین نیز میتوانید استفاده کنید و از رنگی که به خانه میدهد لذت ببرید.

نکته دیگری که شما هنگام خرید فلاسک باید به آن دقت داشته باشید، جنس محفظه داخلی محصول می‌باشد، مخزن داخلی این محصولات با دو ماده اولیه شیشه و استیل ساخته می‌شوند، مخزن ‌های شیشه‌ای با شست ‌و شو به‌ آسانی تمیز می‌شوند و بوی مایعات را برای مدت طولانی نگه نمی‌دارند، این مخزن ‌ها می‌توانند برای مدت طولانی مایع شما را گرم نگه دارند و معمولاً باعث می‌شوند تا وزن کلی محصول سبک‌تر شود، اما علاوه ‌بر این موارد احتمال ترک برداشتن یا شکستن سریع آن‌ ها وجود دارد، مخزن ‌های استیل ضد زنگ می‌باشند و مقاومت بیشتری از خودشان نشان می‌دهند، این مخزن‌ ها ممکن است که در مواردی بوی مایعات تند را به خودشان جذب کنند، به‌ طور کلی شما باید با توجه به محل استفاده و بودجه‌ای که در ??????? ????? دست دارید، به سراغ خرید فلاسک هایی بروید که دارای مخزن شیشه‌ای یا استیل می‌باشند.

همچنین ما در اصفهان میتوانیم سفارش شمارا با پیک خیلی سریع ارسال کنیم.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که شما هنگام خرید فلاسک باید به آن دقت داشته باشید، برند تولید کننده محصول می‌پاشد، یکی از معروف‌ترین برند های تولید کننده، برنده استنلی می‌باشد. فلاسک استنلی محصول کشور آمریکا است و کیفیت بسیار شگفت ‌انگیزی دارد، محصولات تولید شده توسط این برند می‌توانند در مقایسه با سایر محصولات برای مدت ‌زمان بیشتری دمای نوشیدنی شما را حفظ کند، علاوه‌ بر برند استنلی، برند های دیگری نیز وجود دارند که در زمینه تولید انواع متفاوت این محصولات فعالیت نسبتاً خوبی دارند.

برای حفظ بهداشت و سلامت، مهم است ماگ های خود را منظم شستشو و تمیز کنید. از ماگ هایی استفاده کنید که به راحتی قابل شستشو هستند و هیچ نقاط سخت برای تمیز کردن ندارند.

تراول ماگ به ‌دلیل حفظ دمای نوشیدنی داخل خود و همچنین جلوگیری از ریختن محتویاتش، دارای درپوش و قفل است.

در کنار زیبایی هر کدام از این موارد ، یک مشکلی که اکثرا دارند حجم زیادی است که در برمیگیرند. البته که این موضوع برای اشخاصی که از نوشیدن حجم فراوانی از چای لذت میبرند یک مزیت و برای اشخاصی که ترجیحشان یک استکان کمر باریک است یک عیب محسوب میشود.

اگثر اینها ماگ های سرامیکی هستن که خیلی راحت یه طرحی روشون چاپ کردن. نه اینکه بد باشن ها! اما دیگه هممون از ماگ های سفید سرامیکی و سنگین خسته شدیم.

آنقدر این شخصیت محبوب و ماندگار شد که در قصه‌ها و مثل‌ها هم رسوخ کرد. حالا هر کس دروغ بزرگی می‌گوید کاریکاتورش را با بینی کشیده نقاشی می‌کنند.

این نوع ماگ برای دم کردن انواع نوشیدنی های مانند دمنوش، چای و قهوه مناسب است، به دلیل وجود فیلتر های مخصوص تفاله دمنوش مناسب این دم کردن می باشد. در خانه شکلاتی تنوع زیادی از ماگ ها و لیوان ها وجود داردکه این تنوع زیاد کاربرد های مختلفی نیز هم دارد که در انتخاب ماگ مورد نظر شما کمک بسزایی می کند، که شما می توانید به صورت عمده خریداری کنید از حراج های این فروشگاه اینترنتی بهره ببرید.

Report this wiki page